Prisgaranti hos Telerepair
Hos Telerepair tilbyder vi altid prisgaranti til alle vores kunder. Det gør vi som en del af vores vision om, at vi uden kompromis ønsker at tilbyde den billigste og bedste løsning til vores kunder. Samtidig er vi dog én af de få som har markedets bedste reservedele – noget vi har brugt en årerække på at opbygge og som vi selv er meget stolte af. I henhold til den prisgaranti, vi ellers ønsker at kunne tilbyde alle vores kunder, vil der være visse forholdsregler vi tillader os at tage hensyn til og på baggrund af dette forbeholder Telerepair sig retten til at afvise prissammenligninger hvor nedenstående krav ikke er opfyldte:
- Prisen på reparationen skal være fra en dansk reparatør med fysisk forretning på Sjælland
- Reservedelen skal være på lager eller kunne bestilles hjem indenfor 3 hverdage
- Prisen på reparationen må ikke være en kampagne- eller tilbudspris
- Prisen på reparationen må ikke afhænge af mængderabat på flere reparationer eller være en pris efter særaftale indgået med anden reparatør
- Der ydes ingen prisgaranti på originale skærmskift (uagtet brand) da der er for mange forhandlere som reklamerer med ”originalt” uden at være det
EKSEMPEL:
Jacob har ødelagt sin iPhone 6 skærm og set et åbningstilbud på nettet på en forretning i Odense. Åbningstilbuddet er gældende for ”almindelig skærmskift af iPhone 6” og er 300 DKK billigere end Telerepair. Jacob kommer ind i en Telerepair forretning og ønsker det originale iPhone 6 skærmskift til 300 DKK billigere end hvad Telerepair udbyder den til – det er ikke muligt af 3 årsager: Forretningen ligger ikke på Sjælland, det er et åbningstilbud og Telerepair ved ikke om der ved ”almindelig skærmskift” menes en kopi- eller original skærm. Ved spørgsmål eller henvendelser omkring ovenstående er du altid velkommen til at kontakte os via mail på info@telerepair.dk.
Livstidsgaranti* hos Telerepair (på skærme)
Vi hos Telerepair ønsker altid at kunne tilbyde den bedste løsning til vores kunder. Samtidig er vi én af de få som har markedets bedste reservedele – noget vi har brugt en årerække på at opbygge i forbindelse med de rette leverandører og et stabilt varelager – alt sammen noget, som vi er stolte af at kunne byde dig som vores kunder. Af samme årsag er vi så afklaret med vores produkter og kvaliteten heraf, at vi derfor tilbyder livstidsgaranti på alle af
Telerepair’ udførte reparationer**.
I henhold til livstidsgarantien vil der være forholdsregler som Telerepair tillader sig at tage hensyn til, og nedenstående kvrav skal være opfyldte for, at Telerepair yder ovenstående garanti i forbindelse med en skærmreparation foretaget af Telerepair:
- Telerepair yder kun livstidsgaranti på skærmreparationer (uanset brand og model) foretaget af Telerepair – Telerepair yder kun livstidsgaranti ved fremvisning af gyldig bon på skærmreparationen
- Enheden må ikke være bøjet, bukket, væskeskadet eller have nogen form for anslag til at enheden har lidt fysisk overlast
- Enheden må ikke have været tidligere repareret for en bundkortsfejl eller på indleveringstidspunktet, hvor man ønsker at gøre brug af livstidsgarantien, lide af en bundkortsfejl
- Hvis LCD’en i skærmen er ødelagt eller har været udsat for et tryk, på trods af et glasset i skærmen ikke er ødelagt, ydes der ingen livstidsgaranti på skærmreparationen
- på skærme
** reparationer er kun gældende skærmreparationer
EKSEMPEL:
Jacob & Ole har for 8 måneder siden fået repareret deres iPhone 6. Jacob fik repareret skærmen og udskiftet sit batteri hvor Ole kun fik skiftet skærmen. Jacob har i noget tid klaget over skærmen og fortæller Telerepair hans udfordring. Jacob har desværre ikke sin kvittering på reparationen med men fortæller, at hans telefon pludseligt gik i sort fra den ene dag til den anden. Efter en kort diagnose finder en tekniker hos Telerepair ud af, at batteriet er blevet overopladt og at det faktisk er batteriet og ikke skærmen der skal skiftes – det får Jacob et prisoverslag på, hvorefter den bliver repareret og nu virker hans iPhone 6 igen. Ole har i længere tid klaget til Jacob over, at hans touchfunktion på hans iPhone 6 har drillet men det har ikke været noget, som har forstyrret hans daglige brug af hans smartphone. Da Telerepair laver en diagnose på hans telefon kunne teknikeren se, at skærmen har haft en fabrikationsfejl i touchen hvilket gør, at teknikeren skifter skærmen. Ole fremviser en gyldig bon og takker til Telerepair personalet for muligheden for livstidsgaranti. Ved spørgsmål eller henvendelser omkring ovenstående er du altid velkommen til at kontakte os via mail på info@telerepair.dk.
STUDIERABAT – Gratis Panserglas
Vi hos Telerepair ved, hvor vigtigt din smartphone er for dig som studerende. Ligeledes er vi bevidste om, at ens økonomi ikke ligefrem er den stærkeste imens man studerer og derfor vil vi hos Telerepair gerne hjælpe dig lidt på vej! Vi tilbyder derfor til alle studerende, i forbindelse med enten en reparation eller et tilbehørskøb på over 500 DKK, et gratis panserglas af en værdi af op til 199 DKK. Fremvisning af gyldigt studiekort vil være nødvendig og tilbuddet gælder kun 1 stk. gratis panserglas, af en værdi af op til 199 DKK, pr. studerende pr. reparation eller ved et tilbehørskøb på over 500 DKK.
EKSEMPEL:
Jacob har ødelagt sin iPhone 6 højtaler og får den repareret hos Telerepair. Han fremviser gyldigt studiekort og får derfor et iPhone 6 panserglas af Telerepair kvit og frit. Han spørger om han også må få et gratis panserglas til hans studiekammerat Ole, det er dog ikke muligt. Dagen efter kommer Jacob & Ole forbi Telerepair og Ole køber et cover samt opladersæt til 600 DKK. Her fremviser Ole sit gyldige studiekort og får af Telerepair et gratis panserglas. Ved spørgsmål eller henvendelser omkring ovenstående er du altid velkommen til at kontakte os via mail på info@telerepair.dk.
Garanti
Telerepair tilbyder som udgangspunkt altid 24 måneders garanti på alle reparationer. Der er dog undtagelser, som er listet herunder, hvor Telerepair forbeholder sig retten til at afvise garantisager som den almindelig garanti almindeligvis ellers dækker:
- Enheder som er bøjet/bukket ved indleveringstidspunktet af reparationen eller som er blevet bøjet/bukket fra efter udleveringstidspunktet af reparationen og frem til hvor kunden henvender sig til Telerepair med en klage
- Enheder hvor bundkortet har en fejl ved indleveringstidspunktet af reparationen, eller hvor der fra efter udleveringstidspunktet af reparationen og frem til hvor kunden henvender sig til Telerepair er opstået en fejl i bundkortet
- Enheder der har en vand-, fugt- eller væskeskade ved indleveringstidspunktet af reparationen eller hvor den fra efter udleveringstidspunktet af reparationen og frem til hvor kunden henvender sig til Telerepair med en klage har fået en vand-, fugt- eller væskeskade
- Enheder der har lidt fysisk synlig overlast eller har synlige brugsskader som kan forbindes med det der reklameres over
- Enheder hvor LCD’en er i stykker på trods af, at glasset på enheden ikke er revnet
- Ved reparationer foretaget på sliddele, såsom højtalere og batterier, er der en begrænset garantiperiode på 6 måneder fra reparationstidpunktet
- Garanti på reparationer er kun gældende ved fremvisning af gyldig bon
EKSEMPEL:
Jacob har for 10 måneder siden fået 2 stk. iPhone 6 repareret hor Telerepair. Den ene iPhone 6 har fået skiftet batteriet hos Telerepair men har været en tur i toilettet siden. Den anden iPhone har ligget i en sportstaske hvor skærmen for nyligt gik helt i sort. Ved den første iPhone dækker Telerepair’ garanti ikke over Jacob’ klage, da det for det første er over 6 måneder siden at batteriet er blevet skiftet og derudover er den, siden første reparation, blevet væskeskadet. Da Telerepair’ tekniker laver en diagnose på den anden iPhone 6 ser han, at LCD’en har fået et hårdt tryk og derfor er hele lyspladen blevet ødelagt, hvilket er årsagen til at telefonens skærm er gvået helt i sort. Jacob fortæller Telerepair, at telefonen har ligget i hans sportstaske, nede i bunden, ovenpå en masse tungt indhold fra sportstasken. Det tunge indhold har presset LCD’en og derved ødelagt den, på trods af at selve glasset i skærmen ikke er gået i stykker – derfor dækker Telerepair’ garanti hellere ikke Jacob’ klage over den anden iPhone 6.
Ved spørgsmål eller henvendelser omkring ovenstående er du altid velkommen til at kontakte os via mail på info@telerepair.dk.